Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pacjenci telefonują po pogotowie i kłamią

28 lipca 2007 | Kraj | Mariusz Goss Sylwia Szparkowska
źródło: Nieznane

ZDROWIE Pacjenci telefonują po pogotowie i kłamią W Łodzi zlicytowano auto lekarzowi, który niepotrzebnie wezwał karetkę

Chorym, np. w nocy powinny pomagać firmy, które mają kontrakty z NFZ. Jednak nie dostają pieniędzy za każdy wyjazd, tylko ryczałt. Żeby oszczędzić, namawiają pacjentów, do wzywania pogotowia. - Są instruowani, co mają mówić dyspozytorowi, by przyjechała do nich karetka. Mają temperaturę, a podają, że cierpią na bóle zamostkowe, co stwarza podejrzenie zawału -oburza się Bogusław Tyka, dyrektor łódzkiego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4271

Spis treści
Zamów abonament