Pacjenci telefonują po pogotowie i kłamią
Chorym, np. w nocy powinny pomagać firmy, które mają kontrakty z NFZ. Jednak nie dostają pieniędzy za każdy wyjazd, tylko ryczałt. Żeby oszczędzić, namawiają pacjentów, do wzywania pogotowia. - Są instruowani, co mają mówić dyspozytorowi, by przyjechała do nich karetka. Mają temperaturę, a podają, że cierpią na bóle zamostkowe, co stwarza podejrzenie zawału -oburza się Bogusław Tyka, dyrektor łódzkiego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta