Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coca-Cola wciąż najcenniejsza

28 lipca 2007 | Ekonomia | Łukasz Izakowski
źródło: Nieznane

BIZNES Ranking najdroższych marek na świecie firmy Interbrand Coca-Cola wciąż najcenniejsza Na ponad 65 mld dolarów wycenili wartość marki Coca-Cola eksperci firmy doradczej Interbrand.

Choć amerykańska firma już po raz siódmy z rzędu znalazła się wśród najlepszych światowych marek, jej wartość w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła o prawie 2 mld dolarów.

W tegorocznej edycji tego prestiżowego rankingu czołówka jest niemal kopią ubiegłorocznej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4271

Spis treści
Zamów abonament