Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pacjenci telefonują po pogotowie i kłamią

28 lipca 2007 | Kraj
źródło: Dziennik Ł

Pacjenci telefonują po pogotowie i kłamią

Chorym, np. w nocy powinny pomagać firmy, które mają kontrakty z NFZ. Jednak nie dostają pieniędzy za każdy wyjazd, tylko ryczałt. Żeby oszczędzić, namawiają pacjentów, do wzywania pogotowia. – Są instruowani, co mają mówić dyspozytorowi, by przyjechała do nich karetka. Mają temperaturę, a podają, że cierpią na bóle zamostkowe, co stwarza podejrzenie zawału – oburza się Bogusław Tyka, dyrektor łódzkiego pogotowia. I przytacza kolejny przykład: do jednej z takich firm chorzy nie mogli się dodzwonić, wzywali...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4271

Spis treści
Zamów abonament