Armia nie kupi bubli
Agencja Mienia Wojskowego miała w bieżącym roku wydać na zakupy paliwa, mundurów i samochodów aż 1,2 mld zł. Dziś już wiadomo, że nie zdąży wydać całej kwoty
Nie wyda z różnych powodów. Jednym z nich są rosnące wymagania wobec dostawców. Chodzi o to, by firmy nie sprzedawały wojsku bubli, co w przeszłości się zdarzało.
– Mieliśmy już dostawy wadliwych butów, urządzeń GPS, których nie dało się zainstalować w samochodach. Żołnierze narzekali na marną jakość plecaków – wylicza Krzysztof Grodzicki, prezes AMW. Nowy szef agencji, która tylko na mundury i żołnierskie buty miała wydać w bieżącym roku 315 mln zł, przebudowuje ABW, aby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta