Reklamę internetową czekają trudności
Narastająca niechęć do reklamy internetowej to główna przeszkoda, z jaką branża będzie musiała się zmierzyć w tym roku – prognozują specjaliści z firmy doradczej Deloitte w swoim corocznym raporcie TMT Trends. Można w nim znaleźć prognozy sytuacji m.in. na rynku mediów.
Zdaniem Deloitte rynek reklamy internetowej, który rośnie w szybkim tempie i w tym roku ma być na świecie wart 41,6 mld dol., czekają trudności. Głównie dlatego, że ludzie z coraz większą niechęcią odnoszą się do reklamy w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta