Polisy przez telefon także w PZU
Sprzedaż bezpośrednia od połowy roku. Największa polska firma ubezpieczeniowa dołączy do konkurencji z dwuletnim opóźnieniem. Zapowiedziała też podwyżkę składki OC
– Chcemy odpalić bezpośrednią sprzedaż polis komunikacyjnych w połowie roku – mówi Witold Jaworski, członek zarządu towarzystwa. Ten sposób oferowania polis robi karierę wśród konkurentów ubezpieczyciela. W minionym roku pięciu z nich rozpoczęło sprzedaż przez telefon i Internet. W ten sposób sprzedawanych jest ponad dwa procent polis. – W ciągu dziesięciu lat będzie to już 10 – 20 procent polis komunikacyjnych – prognozuje Mariusz Sarnowski, niezależny ekspert ubezpieczeniowy i pierwszy prezes Link4.
Władze PZU nie chcą ujawnić wysokości budżetu nowego projektu. Eksperci szacują, że na uruchomienie od podstaw sprzedaży direct potrzeba około 20 milionów złotych. W przypadku PZU koszty te będą jednak niższe, choćby ze względu na posiadanie już własnych struktur...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta