Rynek reklamy jest wart więcej niż 6,5 mld zł
Aż o 14,5 proc. wzrosły wydatki na reklamę w Polsce w ubiegłym roku w porównaniu z rokiem 2006 – wynika z szacunków domu mediowego Starlink. Przez cały ubiegły rok firmy wydały na reklamę 6,57 mld zł.
– W tym roku wartość rynku reklamy może osiągnąć nawet 7 mld zł. Wzrost może nie być już tak wysoki jak w ubiegłym roku, ale myślę, że będzie dwucyfrowy – ocenia Tomasz Chełmecki, dyrektor zarządzający Starlinka.
Reklamowy rynek zyskiwał przede...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta