Renesans biznesu na małym ekranie
Nadawcy telewizyjni planują uruchomienie kolejnych programów o ekonomii. Ich oglądalność nie jest wysoka, ale reklamodawców przyciąga zamożny i dobrze wykształcony widz
Dziś z telewizji inwestor może się już dowiedzieć nie tylko tego, co w ciągu dnia wydarzyło się na giełdzie i jak wypadł tydzień w gospodarce, ale także np. jak zorganizować firmę od strony technologicznej, ile inwestować w jej internetową odsłonę i public relations, a nawet… od czego zacząć naukę w „grę prezesów”, czyli golfa.
Przełom zapoczątkował magazyn „Firma” Romana Młodkowskiego w TVN 24. Tropem tym poszli wkrótce konkurencyjni nadawcy. W telewizji jest coraz więcej gospodarczych magazynów poradnikowych, które mają pomóc Polakom zrozumieć zasady, na jakich działa rynek. – Jest zapotrzebowanie na takie programy i tematy związane np. z prowadzeniem firm. Te programy pełnią funkcję edukacyjno-poradniczą, bo poziom wiedzy ekonomicznej w Polsce wciąż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta