Dobry nie tylko na zimę
Trudno uwierzyć, że Saab dopiero teraz wprowadza wersję z napędem na cztery koła: 9.3 Aero XWD. Ta kojarzona ze srogimi zimami marka oferowała do tej pory tylko przednionapędowe modele
Pierwszą wersją Saaba z napędem na obie osie jest model 9.3 Aero z najmocniejszym, 280-konnym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Ten samochód jest wizytówką marki, bo wersja 9.5 już się zestarzała.
Machinalnie sięgam pod kierownicę, aby przekręcić kluczyk, ale dopiero po chwili reflektuję się, że to jest Saab i stacyjka umieszczona została na tunelu pomiędzy przednimi fotelami. Przekręcam kluczyk i pod cyferblatami obrotomierza i prędkościomerza wyświetlony został komunikat: „samochód gotowy do startu” – to drobne przypomnienie, że Saab zaczynał jako producent samolotów.
Szybko przyjeżdżam na tor, gdzie już po kilku zakrętach czuję, że samochód jest dobrze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta