Nowe marki wjeżdżają do Polski
W kwietniu będzie można kupić w Polsce luksusowego Bentley’a, a jesienią Infiniti. O klientów będą też walczyły Mazda i hinduski Tata
Sprzedaż nowych samochodów rośnie w Polsce w tempie ponad 20 proc. rocznie, co zachęca kolejne koncerny do otwierania w Polsce swoich salonów.
W połowie kwietnia w warszawskiej Auto-Vivie rozpocznie sprzedaż Bentley. Luksusowa marka należy do koncernu Volkswagena, stąd pomysł wykorzystania punktu sprzedaży i serwisu Audi do sprzedaży Bentleya. Najtańszy będzie kosztował 760 tys. zł, więc koncern liczy na zbyt kilkunastu aut rocznie. W ubiegłym roku polscy klienci kupili 900 samochodów, z których każdy kosztował ponad pół mln zł. Do tej pory najbliższy serwis Bentleya był w Berlinie. Jeżeli sprzedaż osiągnie planowany poziom,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta