Warszawa w Cannes stawia na perspektywy
Ekipa stołecznych urzędników i deweloperzy są już na Lazurowym Wybrzeżu. Do czwartku potrwają tam międzynarodowe targi nieruchomości MIPIM.
Urzędnicy będą nama-wiać do inwestowania m.in. w apartamenty przy Wybrzeżu Gdyńskim, Okopowej, Bukowińskiej czy w renowację kamienic np. przy Złotej 83.
Pochwalą się też „planem pięcioletnim” inwestycji za 15 mld zł: projektami budowy oczyszczalni ścieków, mostów i II nitki metra. Hanna Gronkiewicz-Waltz spotka się z dużymi firmami m.in. Pirelli i Bouygues.
Stoisko Warszawy zajmuje 170 mkw. Kosztowało 135 tys. euro. Znajduje się w głównym, najbardziej reprezentacyjnym miejscu Pałacu Festiwalowego. Stolica promuje się hasłem „Grow with Warsaw”. To część kampanii: „Warszawa miastem perspektywicznym”.
Wspólnie z miastem inwestycjami będą chwalić się stołeczni deweloperzy m.in. Hochtief i Ghelamco. Nie ma jednak takiego spektakularnego projektu, jakim w ubiegłym roku był wieżowiec Daniela Libeskinda przy ul. Złotej 44.