Duży wzrost na rynku reklam
Wydatki na reklamę na świecie powinny w tym roku mocno wzrosnąć, nawet o 6 proc., wobec 4,6 proc. w 2007 roku – twierdzą autorzy prognozy francuskiej agencji mediowej Carat (grupa Aegis). Agencja przewiduje, że w 2009 roku rynek reklamy wzrośnie o kolejne 4,9 proc.
– Dzięki takim wydarzeniom jak olimpiada w Chinach czy wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych przewidujemy duży globalny wzrost wydatków na reklamę – mówi dyrektor generalny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta