Zadbać o dobre relacje kierownika z podwładnymi
Warto sięgnąć po marketingowe metody w zarządzaniu ludźmi. Pamiętając o zasadzie, że łatwiej i taniej jest utrzymać zdobytych już klientów, niż walczyć o nowych
Firmy muszą się przyzwyczaić do konkurencji nie tylko na rynku produktów i usług, ale i na rynku pracy. Pracownik stał się klientem, który wymaga marketingowego podejścia – podkreśla Artur Kaźmierczak, ekspert z firmy doradczej Deloitte. Co to oznacza w praktyce? Choćby to, że podobnie jak w przypadku klientów warto wziąć pod uwagę potrzeby i oczekiwania pracowników, dopasowując do nich system wynagrodzeń. Tak samo jak dopasowuje się produkt czy usługę do potrzeb rynku. Warto też się skoncentrować na kluczowych grupach pracowników, których odejście mogłoby się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta