Pokrojona stolica szansą dla deweloperów
Przy planowanych trasach ekspresowych pojawia się coraz więcej osiedli. Deweloperzy stawiają sprawę jasno: dogodny dojazd przede wszystkim. Czy nie obawiają się, że chętnych na mieszkania przy ruchliwych drogach zabraknie, skoro wielu warszawiaków przeciwko takiemu sąsiedztwu protestuje?
Zgodnie z ustaleniami dotyczącymi strategii rozwoju Warszawy do 2020 roku stolicę pokryje sieć tras ekspresowych i obwodnic. Rozbudowa miejskich szlaków komunikacyjnych ma odciążyć najbardziej newralgiczne punkty na drogowej mapie miasta. Rozwój dróg otwiera nowe możliwości także przed inwestorami rozpoczynającymi budowy w miejscach, których atrakcyjność pod względem komunikacyjnym była do tej pory wątpliwa.
Mieszkańcy Białołęki stale czekają na most Północny, który ma połączyć ich z lewym brzegiem Warszawy. Tym samym wypatrują go również deweloperzy, prowadzący budowę osiedli na terenie tej dzielnicy.
– Most jest najbardziej oczekiwanym rozwiązaniem komunikacyjnym w tej części Warszawy. Białołęka ze swoimi atrakcyjnymi terenami inwestycyjnymi, planami rozwoju infrastruktury oraz przychylnością władz jest najbardziej obiecującym rejonem w Warszawie. Trasa mostu dodatkowo zwiększa atrakcyjność tej lokalizacji, co uwzględniamy przy planowaniu naszych projektów inwestycyjnych w tym rejonie. Duże zainteresowanie innych deweloperów Białołęką potwierdza słuszność naszego wyboru tej lokalizacji – mówi Jerzy Zdrzałka, prezes zarządu J. W. Construction Holding...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta