Strzała z Katalonii
Hiszpanie już mogą ją kupić, my musimy poczekać do połowy września. Kto wytrwa, nie pożałuje. Seat ibiza czwartej generacji to naprawdę udane auto
Ibiza to jeden z najpopularniejszych modeli marki Seat. Dotąd sprzedano ich cztery miliony, a w 2007 r. – 77 tys. Nowa ibiza powstała w rekordowym czasie 23 miesięcy, o 14 krócej od poprzedniej wersji. Takie przyspieszenie było możliwe dzięki komputerowemu projektowaniu oraz wykorzystaniu nieco wydłużonej i poszerzonej płyty podłogowej grupy Volkswagena, przygotowanej dla polo nowej generacji. Niemieccy szefowie w Martorell postanowili uzdrowić hiszpańską filię (Seat ponosił straty z powodu małej wydajności pracy i złej jakości).
Pod okiem 300 inżynierów
Ibiza 2008 oznacza początek nowej, dużej ofensywy hiszpańskiej marki. Zasadniczo zmieniła się stylistyka tego kompaktowego auta, nowa koncepcja nazywa się Arrow Design (wzornictwa strzały) i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta