W Polsce jest jeszcze miejsce na nowe tytuły
Alicja Modzelewska, członek zarządu Edipresse Polska
Rz: Ile jest w tej chwili wart rynek magazynów w Polsce?
Alicja Modzelewska: Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wpływy ze sprzedaży wszystkich kontrolowanych przez niego magazynów (nie uwzględniając prenumeraty, czyli ok. 3 proc. całej sprzedaży) sięgają ok. 1,7 mld zł rocznie. Jeśli doda się do tego wartość rynku reklamy, mamy 2,5 – 2,6 mld zł.
Wydawcy narzekają na niskie ceny gazet, gadżety i na to, że rynek się kurczy, a mimo to wciąż startują nowe tytuły. Dlaczego?
Wciąż nie ma w Polsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
