Najciemniej pod reklamą na latarni
Ratusz powiedział „dość” firmie Clear Channel, obwieszającej latarnie podświetlanymi reklamami. Umowa skończyła się w ubiegłym roku, ale citylighty wciąż przynoszą firmie zyski
konrad majszyk
Reklamy na latarniach – tzw. citylighty – wiszą m.in. w al. Jana Pawła II, na Chałubińskiego, Wolskiej i Kasprzaka. Tymczasem Zarząd Dróg Miejskich nakazał usunięcie wszystkich 870 tablic tego typu pod koniec ubiegłego roku.
To element walki o uprzątnięcie śmietnika reklamowego w stolicy. Od 2007 roku ZDM nie przedłuża większości umów na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta