Menedżer z misją
Franck Riboud, prezes francuskiego koncernu Danone. Jego firma zdominowała światowy rynek wody mineralnej i produktów mleczarskich. Wie także, jak wykorzystać modę na zdrowy styl życia
52-letni Riboud nie ukrywa, że bardziej od dyskusji o zarządzaniu finansami firmy interesuje go promowanie misji Danone. – Wszystko zależy od potrzeb poszczególnych krajów. W niektórych będzie to problem niedożywienia, w innych walka z otyłością. Nie chodzi tutaj o to, aby utrzymać sprzedaż na jak najwyższym poziomie, ale aby rozwiązywać problemy – powiedział blisko dwa lata temu w rozmowie z „Rz”. W 2006 roku Riboud wszedł do zarządu GAIN, szwajcarskiej fundacji, która zabiega o to, aby wszyscy ludzie mieli dostęp do witamin i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta