Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Olimpiada przegrywa z Euro

26 lipca 2008 | Ekonomia | Monika Krześniak

Banki wykorzystują igrzyska olimpijskie do promowania produktów, ale na znacznie mniejszą skalę niż przy okazji piłkarskich mistrzostw Europy

Tylko PKO BP i Bank Pocztowy wykorzystują igrzyska w Pekinie jako wehikuł sprzedażowy. Tymczasem przed Euro 2008 specjalne karty w „piłkarskiej” szacie graficznej oferowało kilkanaście banków.

Wówczas były to karty z logo MasterCard. Natomiast przed olimpiadą organizacja Visa, jeden z sponsorów igrzysk, w uzgodnieniu z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim przygotowała kilka projektów graficznych z motywami olimpijskimi, które zaproponowała do wykorzystania bankom członkowskim.

Na razie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8075

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament