Kto da najwięcej za ramię Małysza
Polski Związek Narciarski szuka sponsorów przez aukcję internetową. To pierwsza taka licytacja w polskim sporcie
– Widzimy, jaka jest atmosfera wokół naszych związków sportowych, i chcemy wyłożyć karty na stół. Szukamy sponsorów również w inny sposób, ale aukcja ma być sygnałem dla firm: można się związać z polskim sportem na czystych zasadach, bez dzielenia się z pośrednikami, i nie trzeba mieć milionów złotych, by to zrobić – mówi „Rz” sekretarz generalny PZN Grzegorz Mikuła.
Licytowane będą cztery pakiety sponsorskie, każdy oddzielnie. Najwyższą cenę wywoławczą ma pakiet nr 4, czyli „Oficjalnego sponsora Polskiego Związku Narciarskiego” – 700 tysięcy złotych. Cena wywoławcza za reklamowanie się przy kadrze skoczków to 500 tysięcy, przy kadrze biegaczy – 200 tysięcy, a na strojach narciarzy alpejskich – 100 tysięcy. To ceny netto za jeden sezon. Przetarg dotyczy dwóch najbliższych sezonów, 2008 – 2009 i 2009 – 2010, a więc obejmie nie tylko przyszłoroczne mistrzostwa świata w Libercu, ale również igrzyska olimpijskie w Vancouver.
Jeśli aukcja skończy się pomyślnie, to Justyna Kowalczyk, medalistka igrzysk olimpijskich, pierwsza Polka, która wygrała bieg Pucharu Świata, zacznie 22 listopada nowy sezon PŚ już z logo nowego sponsora. Adam Małysz i inni skoczkowie w pierwszych zawodach PŚ startują pięć dni później.
Na aukcję zostaną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta