Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizyjna promocja za miliard złotych rocznie

25 września 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wartość sponsoringu sportowego w telewizjach
źródło: Rzeczpospolita
Wartość sponsoringu sportowego w telewizjach

Firmy w Polsce coraz chętniej reklamują się poprzez sport. Gdyby chciały wykupić taki czas, przez jaki pokazywano ich logo podczas programów sportowych, zapłaciłyby w I półroczu 790 mln zł – wynika z danych Pentagon Research

Przyjmując, że utrzyma się ubiegłoroczna dynamika, do końca 2008 r. szacowana wartość promocji firm przy okazji transmisji sportowych przekroczy miliard złotych. Na koniec 2007 sięgnęła 983 mln zł.W pierwszym półroczu 2008 najwięcej – 457,3 tys. razy – marki sponsorów sportu pojawiały się w Polsacie Sport – wynika z danych Pentagon Research. Najczęściej w telewizji widać było logo takich firm, jak Polkomtel, TP, Puma, i grupy Lotos. To wszystko duże firmy, ale promowanie się przez sport wykorzystują dziś już także średnie i małe przedsiębiorstwa. Firmy zostają sponsorami sportowca, klubu sportowego, obiektu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8126

Spis treści
Zamów abonament