Promocja Gór Świętokrzyskich za eurodotacje
Do 10 kwietnia samorządy województwa świętokrzyskiego mogą składać wnioski o dofinansowanie własnych pomysłów na promocję gospodarczą i turystyczną. Do podziału jest 15 mln zł
Dlaczego zagraniczna firma miałaby wybudować fabrykę w województwie świętokrzyskim, a nie w innej części Polski albo w innym państwie? Dlaczego turysta miałby przyjechać w ten region, omijając np. Czechy lub Słowację? Jak go do tego nakłonić? To ważne pytania, nad którymi powinni się co jakiś czas zastanowić lokalni i regionalni włodarze. Zagraniczne inwestycje to napływ kapitału, szansa na nowe miejsca pracy, tworzone zarówno w sposób bezpośredni – dzięki inwestycji, jak i pośredni – przez włączenie lokalnych firm w łańcuch produkcji i współpracy. Przyjazd turystów to szansa rozwoju tej branży, większe przychody hoteli i pensjonatów, restauracji i barów. W perspektywie to większe zatrudnienie, podatki i tym samym dochody lokalnych budżetów. Jak zatem przyciągnąć inwestycje i turystów? Do zrobienia jest wiele. A jedno z takich działań to dobra i skuteczna promocja. Warto w nią zainwestować, tym bardziej że znaczną część...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta