Jak rozliczyć sprzedaż karty podarunkowej
Spółka prowadzi działalność polegającą na sprzedaży detalicznej odzieży i dodatków w sieci własnych sklepów. W związku ze zmieniającymi się warunkami gospodarczymi oraz oczekiwaniami klientów wprowadziła do sprzedaży nowy produkt – kartę podarunkową. Stanowi ona formę kuponu o określonej wartości, jednorazowego użytku. Okaziciel karty może dokonać płatności przy jej użyciu, kupując towar w sklepach należących do spółki. Gdy wartość zakupów przekroczy wartość nominalną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta