Kryzysowe kuszenie klienta
Oddaj stare i kup nowe – to sposób na zachęcenie klientów do zakupów. W Polsce wprowadzają go już nie tylko sprzedawcy samochodów, ale też nieruchomości czy sprzętu AGD
„Kupimy ciasne, własne w rozliczeniu” – obiecuje firma Budimex Nieruchomości we wprowadzonym pod koniec kwietnia programie promocji. Kupując tam nowe mieszkanie, klient oddaje w rozliczeniu stare lokum.
– Odbieramy mnóstwo telefonów i zapytań od osób chcących skorzystać z możliwości zmiany mieszkania w ramach naszego programu. Obecnie trwają pierwsze weryfikacje zgłoszeń – wyjaśnia Ewa Perkowska, dyrektor handlowy Budimex Nieruchomości.
Podobne transakcje promuje już od grudnia ubiegłego roku spółka Unidevelopment. – Pomysł spodobał się klientom. Od momentu rozpoczęcia programu otrzymaliśmy dziesiątki telefonów z propozycjami zamiany mieszkań – twierdzi Barbara...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta