Watykan idzie z duchem czasu
Ustępstwo moralne w epoce kryzysu. 6 lipca Radio Watykańskie pierwszy raz w swojej 80-letniej historii nada reklamy
Radio Watykańskie powierzyło akwizycję reklam zewnętrznej agencji MAB, której pierwszym pozyskanym klientem był koncern energetyczny ENEL. Od 6 lipca do 27 września watykańska rozgłośnia nada 300 spotów po włosku, angielsku, hiszpańsku, francusku i niemiecku.
ENEL zapłaci za kampanię od 60 do 80 tys. euro. Reklamy będą emitowane na międzynarodowym kanale One-o-five (105 Mhz), nadającym 24 godziny na dobę, odbieranym w całych Włoszech i dostępnym w Internecie na całym świecie. Na razie reklamy nie pojawią się w audycjach sekcji językowych (RW nadaje w 48 językach), bo te są równocześnie retransmitowane w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta