Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poczta odpowie za spóźnioną przesyłkę faktur

13 listopada 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Będzie można składać na poczcie reklamację, gdy nie dojdzie do nas na czas list zwykły albo priorytet. Klient jednak będzie musiał wykazać, że naprawdę doszło do opóźnienia

Możliwość reklamowania przesyłek nierejestrowanych przewidują założenia do nowego prawa pocztowego opublikowane właśnie przez Ministerstwo Infrastruktury. Przepisy te wejdą w życie prawdopodobnie dopiero w 2013 r.

Reklamacje przesyłek nierejestrowanych to – według raportu Stowarzyszenia Konsumentów Polskich – jeden z największych problemów, jaki mają konsumenci na rynku usług pocztowych. Co istotne, większość kierowanych do Poczty Polskiej reklamacji jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8472

Spis treści
Zamów abonament