Kontrolujemy krajowe towarzystwa
Opinia: Izabela Flakiewicz, zastępca dyrektora Departamentu Ubezpieczeniowego Nadzoru Systemowego UKNF
Konsument, który czuje się poszkodowany w wyniku działań ubezpieczyciela, może zwrócić się o pomoc do Rzecznika Ubezpieczonych, może też złożyć skargę do KNF. Instytucje te nie konkurują ze sobą, ale współpracują. Część spraw, którymi się zajmujemy, została zgłoszona właśnie przez Rzecznika Ubezpieczonych z prośbą, by Komisja, która ma narzędzia wpływu na ubezpieczycieli, zajęła się nimi systemowo. Często konsumenci zwracają się równolegle do rzecznika i do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta