Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pluszowe bankozaury

26 listopada 2009 | Druga strona | Hubert Salik

Zrealizuj swoje marzenia” – to hasło przewodnie kampanii reklamowych większości polskich banków. Dzięki nim wiemy, że bank to instytucja przyjazna, dbająca o ludzi, której pracownicy są na skinienie klienta

Wyśpiewują to zespoły Zakopower czy Feel, zachęca Marek Kondrat, kusi Piotr Fronczewski z psem Funflem i konfidencjonalnie doradza Hubert Urbański (głównie swemu kucharzowi).

Wygląda na to, że bank to przyjaciel od serca. I na dodatek taki, który jeszcze pożyczy pieniądze, pozwoli nam na wakacje kredytowe i dzięki niemu zrealizujemy swoje marzenia.

Polacy dość szybko to zrozumieli. Ostatnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8483

Spis treści
Zamów abonament