Pluszowe bankozaury
Zrealizuj swoje marzenia” – to hasło przewodnie kampanii reklamowych większości polskich banków. Dzięki nim wiemy, że bank to instytucja przyjazna, dbająca o ludzi, której pracownicy są na skinienie klienta
Wyśpiewują to zespoły Zakopower czy Feel, zachęca Marek Kondrat, kusi Piotr Fronczewski z psem Funflem i konfidencjonalnie doradza Hubert Urbański (głównie swemu kucharzowi).
Wygląda na to, że bank to przyjaciel od serca. I na dodatek taki, który jeszcze pożyczy pieniądze, pozwoli nam na wakacje kredytowe i dzięki niemu zrealizujemy swoje marzenia.
Polacy dość szybko to zrozumieli. Ostatnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta