Doładowania coraz mniej zyskowne
Topnieją przychody dystrybutorów z papierowych doładowań telefonów na kartę
Nie tylko coraz popularniejsze elektroniczne doładowania komórek wpływają na spadki przychodów dystrybutorów ze sprzedaży kart-zdrapek. Cierpią na tym najwięksi operatorzy na rynku komórkowym.
Operatorzy zamawiają karty w drukarniach i sprzedają dystrybutorom, którzy następnie dostarczają je do kiosków, stoisk w galeriach handlowych, na półki przy kasach w supermarketach oraz do salonów dilerów specjalizujących się w sprzedaży usług operatorów telekomunikacyjnych.
Hurtownikami kart zdrapek są m.in. kolporterzy prasy, którzy dostarczają je do sieci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta