Popularność telekonferencji w Polsce może być większa
Chris Prowse dyrektor zarządzający Polycom Poland
Rz: Ilu klientów macie w Polsce?
Chris Prowse: Nie mogę wymienić wszystkich, jednak naszymi partnerami są takie instytucje jak Uniwersytet Jagielloński i znane firmy: banki BRE, Millenium, BZ WBK czy telekomunikacyjna Netia.
A Telekomunikacja Polska?
12 lat temu sprzedaliśmy im kilka rozwiązań telekonferencyjnych. Niedawno przestali ich używać i właśnie rozglądają się, czym je zastąpić. Jednak decyzje w tej firmie następują bardzo powoli. TP jest w zasadzie jedną z barier adopcji technologii telekonferencyjnych w Polsce. Dotyczy to nie tylko Polycomu, ale także np. Cisco. Największy operator i właściciel infrastruktury po prostu nie oferuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta