Nie można w reklamie deprecjonować konkurencji
Warszawski Okręgowy Sąd Gospodarczy nakazał Link4 przeprosiny za reklamę, która przedstawiając konkurentów jako smutne osoby, wzbudzała niechęć do nich
Orzeczenie jest nieprawomocne, ale chyba będą apelacje, gdyż strony sporu różnie rozumieją granice dopuszczalnej reklamy.
Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 specjalizuje się w sprzedaży ubezpieczeń (głównie komunikacyjnych) przez telefon i Internet w tzw. systemie direct. Przed rokiem bohaterem telewizyjnych reklam (m.in. „Ta ostatnia niedziela”) uczyniło klasycznych ubezpieczycieli, którzy się smucili, gdyż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta