Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie można w reklamie deprecjonować konkurencji

13 stycznia 2010 | Prawo | Marek Domagalski

Warszawski Okręgowy Sąd Gospodarczy nakazał Link4 przeprosiny za reklamę, która przedstawiając konkurentów jako smutne osoby, wzbudzała niechęć do nich

Orzeczenie jest nieprawomocne, ale chyba będą apelacje, gdyż strony sporu różnie rozumieją granice dopuszczalnej reklamy.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 specjalizuje się w sprzedaży ubezpieczeń (głównie komunikacyjnych) przez telefon i Internet w tzw. systemie direct. Przed rokiem bohaterem telewizyjnych reklam (m.in. „Ta ostatnia niedziela”) uczyniło klasycznych ubezpieczycieli, którzy się smucili, gdyż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8521

Spis treści
Zamów abonament