Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W Europie jest o 30 fabryk aut za dużo

10 lutego 2010 | Ekonomia | Danuta Walewska
Wykorzystanie mocy w unijnych zakładach. Branża nadal tkwi w kryzysie, a ten rok nie będzie przełomem. Popyt na samochody w Europie zmniejszy się o 8 – 12 proc.
źródło: Rzeczpospolita
Wykorzystanie mocy w unijnych zakładach. Branża nadal tkwi w kryzysie, a ten rok nie będzie przełomem. Popyt na samochody w Europie zmniejszy się o 8 – 12 proc.

Zakłady pracujące na pełną skalę można policzyć na palcach jednej ręki. W pozostałych załogi mogą mówić o szczęściu, jeśli kończy się tylko na przymusowych urlopach

Fiat i Opel zdecydowały się na zamknięcie po jednej fabryce w Europie. W innych ograniczają godziny pracy. Obydwa koncerny należą do wyjątków, a ich prezesi Sergio Marchionne i Nick Reilly uważani są za wrogów pracowników.

Zakład Renault w Słowenii, gdzie dotychczas produkowane było clio, zostanie zamieniony na magazyn. Ważą się również losy fabryki Renaulta w hiszpańskim Valladolid. Wcześniej w 2006 roku Opel zamknął fabrykę w Azambuja w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8545

Spis treści
Zamów abonament