Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy wybrali tanie zakupy

10 lutego 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Centra pojawiają się w kolejnych miastach. Do outletów klienci przekonują się z powodu niskich cen. Nadal jest ich znacznie mniej niż we Włoszech, USA czy Niemczech.
źródło: Rzeczpospolita
Centra pojawiają się w kolejnych miastach. Do outletów klienci przekonują się z powodu niskich cen. Nadal jest ich znacznie mniej niż we Włoszech, USA czy Niemczech.

Kryzys pomógł outletom. Dzięki niskim cenom obroty tego typu centrów wzrosły nawet o 20 – 30 proc.

Centra outletowe, sprzedające końcówki serii czy rzeczy posezonowe, pojawiły się w Polsce kilka lat temu, ale już zdobyły wielu wiernych klientów. Nic dziwnego, skoro produkty znanych firm można tam kupić nawet o 70 proc. taniej niż w sklepach z centrów handlowych.

Nie było to bez znaczenia w ubiegłym roku – wiele sieci odzieżowych czy obuwniczych zanotowało spadek obrotów, jednak outlety nie mają powodów do narzekań.

– W okresie kryzysu rozsądne wydawanie pieniędzy staje się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8545

Spis treści
Zamów abonament