Polacy wybrali tanie zakupy
Kryzys pomógł outletom. Dzięki niskim cenom obroty tego typu centrów wzrosły nawet o 20 – 30 proc.
Centra outletowe, sprzedające końcówki serii czy rzeczy posezonowe, pojawiły się w Polsce kilka lat temu, ale już zdobyły wielu wiernych klientów. Nic dziwnego, skoro produkty znanych firm można tam kupić nawet o 70 proc. taniej niż w sklepach z centrów handlowych.
Nie było to bez znaczenia w ubiegłym roku – wiele sieci odzieżowych czy obuwniczych zanotowało spadek obrotów, jednak outlety nie mają powodów do narzekań.
– W okresie kryzysu rozsądne wydawanie pieniędzy staje się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta