Możliwa reklamowa katastrofa
Prognozy dotyczące wydatków reklamowych wahają się od stabilizacji do wizji katastrofalnych
Mimo że część ekspertów rynku mediowego prognozuje w tym roku małą stabilizację, firmy z sektora mediów – Agora i TVN – nie chcą podawać szacunków dotyczących całego rynku. Tłumaczą się, że sytuacja w branży reklamowej wciąż jest mało przejrzysta. TVN podał tylko, że spodziewa się w tym roku jednocyfrowego wzrostu wpływów z reklamy telewizyjnej i graficznej w Internecie, a Agora enigmatycznie zakomunikowała, że nie spodziewa się istotnej poprawy sytuacji.
Odpytani niedawno przez „Rz” analitycy z domów maklerskich Ipopema Securities, DM IDM SA, ING Securities oraz KBC Securities spodziewają się w tym roku zmian wartości rynku reklamowego na poziomie od -1 proc. do 3 proc. Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego, prezesa Omnicom Media Group, może być dużo lepiej. – Kiedy rok...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta