Polska energetyka musi zatrudnić handlowców
Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na zmianę sprzedawcy prądu. Zaczyna się walka o klientów
W ubiegłym roku na zmianę sprzedawcy zdecydowało się 1600 firm. To kilkadziesiąt razy więcej niż w 2008 r. To jednak dopiero początek rozwoju tego rynku.
– Liczba podmiotów zmieniających operatora energetycznego będzie w Polsce stale rosła – mówi Paweł Panczyj, ekspert z Ernst & Young. – Tego procesu nie da się już zatrzymać. Wzrasta świadomość polskich konsumentów. Nie bez znaczenia będą również spodziewane podwyżki cen energii. Dostawcy będą z jednej strony dążyli do jak największego wzrostu cen, z drugiej strony będą sobie zdawali sprawę, że aby zdobyć nowych klientów, muszą złożyć atrakcyjną w stosunku do konkurencji ofertę – zaznacza.
Najbardziej intensywne starania w celu pozyskania klientów podejmują mniejsze firmy zajmujące się handlem energią. Firma Centrozap...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta