Odwołany lot i nerwy pasażera
Przewoźnik odwołał lot i zwrócił wpłacone w lutym pieniądze za bilety. Co może zrobić klient w podobnych przypadkach?
Rafał Sękalski, czytelnik „Życia Warszawy”, postanowił spędzić tegoroczne wakacje z rodziną i przyjaciółmi w Bułgarii. W lutym kupił siedem biletów na stronie internetowej linii lotniczej Norwegian na rejs z Warszawy do Warny. Na wymarzony urlop planował wyjechać w drugiej połowie sierpnia.
– To miejsce polecili nam znajomi, którzy wcześniej spędzali wakacje w okolicy. Wrócili zachwyceni. W ubiegłym roku pojechaliśmy nad polskie morze, ale pogoda była w kratkę – opowiada nasz czytelnik.
Razem z przyjaciółmi pan Rafał zarezerwował już miejsca w bułgarskim hotelu i wpłacił zaliczkę.
Ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta