Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W reklamie łatwo o pozorne oszczędności

27 maja 2010 | Teleinformatyka | Magdalena Lemańska
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa

Firmy planujące kampanie w Internecie nie powinny tylko patrzeć na odsłony reklam, ale też myśleć o budowie wizerunku marki – mówi Maciej Teliszewski, prezes ClickAd

Rz: Jakie formy reklam w sieci, które sprawdziły się już np. na rynku w USA, firmy kupują chętnie także w Polsce?

Maciej Teliszewski: – To nie jest tylko kwestia tego, czy coś się sprawdziło w USA. Rynek reklamy internetowej to taki rynek, na którym częściej niż na innych natężenie używania danej formy reklamowej związane jest z aktualnym trendem lub modą. Teraz na topie są media społecznościowe. Moi pracownicy często spotykają się z zapytaniami klientów dotyczącymi możliwości i sposobów reklamowania się w serwisach społecznościowych w związku z tym, że np. posiadają konta na Facebooku. Rozsądnie jest pozycjonować się w medium, które jest modne w danym momencie, bo to oznacza, że jest tam szansa na zwiększony ruch, a co za tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8633

Spis treści
Zamów abonament