Platformy wygrywają z kablówkami
Zdobywają nowych klientów w czasie, gdy rynek sieci kablowych zaczyna się kurczyć
Z danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej wynika, że w I kwartale tego roku sieciom kablowym ubyło aż 80 tys. abonentów. – Taki spadek liczby abonentów sieci kablowych jest zastanawiająco wysoki. Z taką sytuacją nie mieliśmy jeszcze do czynienia – komentuje Stefan Kossecki z Multimedia Polska. – Sieci, które nie będą modernizowane, przegrają jednak z pakietowymi ofertami operatorów inwestujących w infrastrukturę – dodaje.
Według operatorów dane PIKE zawierają błędne informacje. Z informacji zebranych przez „Rz” w największych firmach w branży wynika, że można mówić o ubytku klientów sięgającym 2 tys. Oznaczałoby to, że na koniec marca sieci kablowe miały – podobnie jak w grudniu – 3,43 mln klientów. – Dane opublikowane przez PIKE nie są kompletne. W przypadku naszej firmy nie uwzględniają np. wszystkich abonentów pakietu analogowego – wyjaśnia Jerzy Fulara, prezes Stream Communications. – Dane o UPC Polska i Multimedia Polska zawierały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta