UKE: niech poczta płaci za spóźnione przesyłki
Poczta nie uwzględnia ponad 77 proc. reklamacji klientów. Nadzorca rynku chce, by operator płacił m.in. za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek
Z roku na rok rośnie liczba reklamacji nieuwzględnianych przez Pocztę Polską. W ubiegłym roku aż 77,7 proc. firma oddaliła jako niezasadne. Dla porównania prywatne poczty ponad 70 proc. skarg rozpatrują po myśli klienta.
– Poczta powołuje się na przepisy ustawy – Prawo pocztowe,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta