Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki marketingowe trzeba udowodnić

04 listopada 2010 | Prawo i praktyka | Monika Pogroszewska

Spółka nie może zaliczyć do kosztów zapłaty za dane usługi, jeśli nie przedstawi przekonujących dowodów, że zostały one wykonane

Nie wystarczy powiązanie tych nakładów z uzyskanym przychodem.

Wynika tak z wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z 23 lipca 2010 r.

Sprawa dotyczyła spółki, która zajmuje się sprzedażą maszyn górniczych i kombajnów dla kopalń. Nie ma własnego działu marketingu, więc wykonanie tego typu usług zleca firmom zewnętrznym, a wydatki poniesione na ten cel zalicza do kosztów uzyskania przychodów. 

Na potwierdzenie wykonania usług marketingowych przedłożyła m.in. faktury wystawione przez zleceniodawców oraz zawarte z nimi wcześniej kontrakty o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8769

Spis treści
Zamów abonament