Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak wysyłać e-maile reklamowe zgodnie z prawem

04 listopada 2010 | Prawo i praktyka | Joanna Dziura

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych nie oznacza, że klient nie ma nic przeciwko otrzymywaniu informacji handlowych na swój adres skrzynki elektronicznej

Internet stał się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych do celów marketingowych. Pozyskiwanie klienteli, reklama usług za pomocą e-mailingów, newsletterów czy też oferty przesyłane drogą elektroniczną stanowią nieodłączny element podejmowanych przez przedsiębiorców akcji marketingowych.

Nie mogą oni jednak zapominać o obowiązujących ich w tym zakresie regułach. Interpretacja zasad wynikających z przepisów prawa bowiem nie zawsze jest poprawna.

Błędy często wynikają z niewłaściwego podejścia do ustawy o ochronie danych osobowych (uodo) w kontekście ustawy o świadczeniu usług...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8769

Spis treści
Zamów abonament