Jak wysyłać e-maile reklamowe zgodnie z prawem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych nie oznacza, że klient nie ma nic przeciwko otrzymywaniu informacji handlowych na swój adres skrzynki elektronicznej
Internet stał się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych do celów marketingowych. Pozyskiwanie klienteli, reklama usług za pomocą e-mailingów, newsletterów czy też oferty przesyłane drogą elektroniczną stanowią nieodłączny element podejmowanych przez przedsiębiorców akcji marketingowych.
Nie mogą oni jednak zapominać o obowiązujących ich w tym zakresie regułach. Interpretacja zasad wynikających z przepisów prawa bowiem nie zawsze jest poprawna.
Błędy często wynikają z niewłaściwego podejścia do ustawy o ochronie danych osobowych (uodo) w kontekście ustawy o świadczeniu usług...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta