Więcej firm wybiera Internet
W najbliższych latach wydatki będą rosły w tempie ponad 10 proc. rocznie
Wydatki na reklamę w Polsce w 2010 r. wyniosą 7,58 mld zł i będą o 6 proc. wyższe niż w 2009 r. W kolejnych latach wzrost przekroczy 10 proc. rocznie – uważają analitycy biura maklerskiego Credit Suisse. Takie szacunki przedstawili w raporcie.
Ich zdaniem w przyszłym roku najważniejsze sektory medialne odnotują łącznie wpływy o 11 proc. wyższe niż w 2010 r., czyli 8,39 mld zł. W 2012 r. przychody mają przekroczyć 9 mld zł i wynieść 9,25 mld zł.
Rynek kapitałowy, w tym warszawska...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta