Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Abonent z operatorem szybciej się porozumie

12 stycznia 2011 | Prawo | Jerzy Kowalski

Informacja o zmianie numeru może przyjść pod adres e-mailowy

Jeśli korzystanie z przydzielonego numeru telefonicznego jest uciążliwe, abonent może wystąpić do operatora o jego zmianę. Najczęściej z tego uprawnienia będą korzystać osoby, które np. są nękane telefonicznie w określonych godzinach dnia.

W myśl wchodzącego dzisiaj w życie rozporządzenia ministra infrastruktury w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych, abonent w takiej sytuacji musi złożyć pisemny wniosek do dostawcy usług, określając w nim charakter doznawanych uciążliwości i czas ich występowania.

Wniosek spełniający wymogi prawa powinien być rozpatrzony i zrealizowany w ciągu 21 dni od dnia jego złożenia. Oznacza to, że w tym czasie abonent powinien otrzymać nowy aktywny już numer telefonu niegenerujący...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8824

Spis treści
Zamów abonament