Platformom coraz trudniej o klienta
Platformy cyfrowe pochwalą się wzrostem liczby abonentów w 2010 roku, rynek się już jednak nasyca
Zdaniem ekspertów zarówno Cyfrowy Polsat, jak i należąca do TVN platforma cyfrowa „n” zamknęły 2010 r. wzrostem liczby abonentów (wyniki za IV kwartał obie firmy dopiero podadzą). Według ostatnich dostępnych danych łączna liczba abonentów Cyfrowego, „n”, Cyfry+ i satelitarnej oferty Telekomunikacji Polskiej wynosiła 5,95 mln.
Według Sobiesława Pająka, analityka DM IDM SA, na koniec 2010 roku zwiększyła się ona do 6,23 mln (klientów „n” było na koniec roku 802 tys., a Cyfrowego – 3,37 mln), a w tym roku wzrośnie do 6,68 mln („n” – 892 tys., a Cyfrowy – 3,52 mln). – W tym roku liczba jeszcze trochę pójdzie w górę, ale rok 2010 pokazał, że tempo wzrostu przygasło. Nie wiadomo, na ile jest to skutek spowolnienia gospodarczego, a na ile kwestia nasycenia rynku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta