Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Platformy cyfrowe czeka mordercza walka o klientów

07 lutego 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Spada tempo wzrostu liczby klientów platform. Według szacunków w 2010 r. baza abonencka trzech głównych graczy wzrośnie tylko o 330 tys. osób, o ponad 0,5 mln mniej niż rok wcześniej.
źródło: Rzeczpospolita
Spada tempo wzrostu liczby klientów platform. Według szacunków w 2010 r. baza abonencka trzech głównych graczy wzrośnie tylko o 330 tys. osób, o ponad 0,5 mln mniej niż rok wcześniej.

Niebawem rynek płatnej telewizji cyfrowej w Polsce się nasyci. Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i „n” szukają sposobów na zdobywanie klientów. Branżę może czekać konsolidacja

Pod koniec 2010 r. w Polsce trzech największych graczy na rynku platform cyfrowych (Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i „n”) mogło mieć już 5,78 mln klientów – wynika z wyliczeń „Rz”. Cyfrowy Polsat jeszcze w styczniu oficjalnie podał, że miał ich ponad

3,43 mln, należąca do grupy TVN platforma „n” szacuje, że na koniec roku liczba jej abonentów nieznacznie przekroczy 800 tys. Cyfra+ natomiast właśnie poinformowała, że jej klientów jest nadal 1,55 mln, czyli tyle samo co rok wcześniej.

– Ma to związek z nowo wdrażaną strategią. Odeszliśmy od agresywnych promocji – mówi Grzegorz Bruski, członek zarządu spółki Canal+ Cyfrowy, do której należy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8846

Spis treści
Zamów abonament