Platformy cyfrowe czeka mordercza walka o klientów
Niebawem rynek płatnej telewizji cyfrowej w Polsce się nasyci. Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i „n” szukają sposobów na zdobywanie klientów. Branżę może czekać konsolidacja
Pod koniec 2010 r. w Polsce trzech największych graczy na rynku platform cyfrowych (Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i „n”) mogło mieć już 5,78 mln klientów – wynika z wyliczeń „Rz”. Cyfrowy Polsat jeszcze w styczniu oficjalnie podał, że miał ich ponad
3,43 mln, należąca do grupy TVN platforma „n” szacuje, że na koniec roku liczba jej abonentów nieznacznie przekroczy 800 tys. Cyfra+ natomiast właśnie poinformowała, że jej klientów jest nadal 1,55 mln, czyli tyle samo co rok wcześniej.
– Ma to związek z nowo wdrażaną strategią. Odeszliśmy od agresywnych promocji – mówi Grzegorz Bruski, członek zarządu spółki Canal+ Cyfrowy, do której należy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta