Mrożonki podbijają rynek żywności
Polacy kupują coraz więcej produktów z zamrażarek. W 2011 r. wydadzą na nie ponad 1,8 mld zł
Najwięcej, niemal 600 mln zł, przeznaczymy w tym roku na mrożone ryby i owoce morza – szacuje firma badawcza Euromonitor International. Po ponad 300 mln zł przypadnie na zamrożone warzywa i dania gotowe, a niemal 250 mln zł na ziemniaki (m.in. frytki). Sprzedaż mrożonej żywności będzie rosła w Polsce co najmniej do 2015 r. Nie licząc wzrostu cen, za pięć lat wartość tego rynku przekroczy 2 mld zł.
Zdaniem Macieja Gajewskiego, rzecznika prasowego Hortex Holding, czołowego producenta mrożonek w Polsce, popyt na żywność z zamrażarek będzie się zwiększać, ponieważ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta