Polfy zachowają marki
maŁgorzata i Maciej Adamkiewiczowie Po przejęciach, jako grupa farmaceutyczna, chcemy rosnąć szybciej niż rynek – mówią właściciele Adamedu w rozmowie z Beatą Chomątowską
rz: Jak po przejęciu Polfy Pabianice i Agropharmu wygląda grupa Adamed?
Podzieliliśmy zadania między spółkami.
Zakłady w Ksawerowie i Pabianicach będą głównymi zakładami produkcyjnymi grupy, Ksawerów nadal będzie wytwarzać formy suche leków. Centrum sprzedaży i marketingu dla preparatów oferowanych na receptę będzie działać w Pieńkowie. Dla leków bez recepty i suplementów diety stworzyliśmy osobne centrum w dotychczasowej siedzibie Agropharmu, pod nazwą Adamed Consumer Healthcare. Badania nad nowymi lekami i zarządzanie całością projektów będą się odbywać w Pieńkowie i Pabianicach.
Znika marka Agropharm, a co z Polfą Pabianice?
Mał.A.: Produkty Agropharmu, czyli leki bez recepty i suplementy diety, będą sprzedawane pod marką Adamed Consumer Healthcare.
Wzmacniamy Pabianice przez przeniesienie tam produkcji z Pieńkowa. Marka Polfy Pabianice zostaje na rynku.
Zadecydowały o tym jej 120-letnia tradycja i duża rozpoznawalność na rynkach wschodnich. Adamed ma od kilku lat m.in. przedstawicielstwo na Ukrainie, a portfolio i marka Polfy dodatkowo wzmocnią możliwość promocji tam leków naszej grupy.
Przejęcie Polfy Pabianice i Agropharmu zwiększyło ubiegłoroczny wynik całej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta