Volvo: plan ekspansji w Chinach
W nowej strategii Volvo jest powstanie trzech nowych fabryk, podwojenie liczby dilerów i nowy model auta
Właścicielem Volvo jest chiński Zhejiang Geely Holding Group. Jego szef Li Shufu wyjaśnia, że za cztery lata zamierza sprzedawać 200 tysięcy samochodów w Chinach. Jeżeli strategia ekspansji się powiedzie, będzie potrzebował do realizacji celu trzech fabryk Volvo. W 2020 roku sprzedaż ma być na poziomie 800 tysięcy aut.
Pierwsza fabryka powstanie w liczącym 11 milionów mieszkańców mieście Chengdu, na zachód od Szanghaju, i ruszy z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
