Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po kosmetyki nie tylko do sklepu czy Internetu

29 kwietnia 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Na zakupy z katalogów wydajemy ponad 2 mld zł. Mimo  rozwoju e-handlu taka forma ma wielu zwolenników.
źródło: Rzeczpospolita
Na zakupy z katalogów wydajemy ponad 2 mld zł. Mimo rozwoju e-handlu taka forma ma wielu zwolenników.

Ponad 80 proc. Polaków zetknęło się ze sprzedażą bezpośrednią, czyli zakupami z katalogów

Z badań przeprowadzonych w lutym przez instytut Homo Homini na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) wynika, że tylko 17,7 proc. Polaków nie miało nigdy kontaktu z taką formą zakupów.

Najczęściej następuje on przez polecenie znajomych lub podczas organizowanych w domach pokazów. Badania obalają przy okazji sporo mitów. Choćby że w ten sposób kupują głównie osoby z małych miast i wsi, gdzie mają trudniejszy dostęp do wielu towarów. Spośród osób często kupujących w ten sposób 22,6 proc. mieszka w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8915

Spis treści
Zamów abonament