Globalne brandy wypychają polskie marki
Niemcy mają dziś ogłosić warunki zmiany marki Era na T-Mobile. Koszt tej operacji szacuje się na 60 – 100 mln zł. To kolejny światowy brand, który zastąpi lokalną markę
Polska Telefonia Cyfrowa, którą kontroluje Deutsche Telekom, ogłosi dzisiaj warunki i poda termin zmiany nazwy Era na globalny brand T-Mobile. Według rynkowych szacunków ta operacja może kosztować firmę od 60 do 100 mln zł.
O planach pożegnania się PTC z Erą pisaliśmy już w 2009 roku, gdy osiągnęła ona rekordową w swej historii wartość w naszym rankingu „Najcenniejszych polskich marek", zdobywając też po raz kolejny tytuł najmocniejszej marki w swej kategorii. Ten tytuł Era utrzymała również w zeszłym roku, choć jej wartość nieco spadła. – Duża ryba zjada małą rybę – komentuje zmiany polskich marek na światowe brandy Jarosław Filipek,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta